O nama
124
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-124,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

O nama

Politika kvaliteta

Samo zadovoljni korisnici se vraćaju da ponovo koriste naše usluge.

Kvalitet naših usluga je obaveza svih zaposlenih.

Sertifikat ISO 9001

Pružanje usluga obezbeđenja privremenih, povremenih i sezonskih poslova članovima zadruge, za potrebe naručioca posla.

a
28

Godina iskustva

a
321

Zadovoljnih klijenata

a
556

Profesionalnih usluga

O nama

Omladinska zadruga „SAT“ je osnovana početkom 1991. godine. Naše sedište je u centru Beograda. Posedujemo 28-mo godišnje iskustvo, stručnost i sposobnost da pružimo usluge najvišeg nivoa mladima koji traže posao i klijentima naručiocima posla. Od nas možete očekivati: znanje iz oblasti kojom se bavimo, pozitivne i ljubazne zaposlene, uvek dostupne za omladince i poslodavce.

Imamo poslovnu saradnju sa domaćim i stranim kompanijama, javnim preduzećima, bankama, fakultetima, institutima, kulturnim ustanovama, nevladinim organizacijama, preduzetnicima i dr.

Obezbeđujemo učenicima, studentima i nezaposlenim licima do 30 godina starosti privremene, povremene i sezonske poslove. Radi se o poslovima za koje se ne zasniva radni odnos. Ako su vam potrebna dodatna sredstva za školovanje, zadovoljenje kulturnih, sportskih ili nekih drugih potreba, ili čekate stalno zaposlenje i želite da steknete radno iskustvo – postanite naš član.

Politika kvaliteta

Samo zadovoljni korisnici se vraćaju da ponovo koriste naše usluge, a redovnim korišćenjem naših usluga osiguravaju dugoročni opstanak i razvoj Omladinske zadruge “SAT”, a samim tim i stabilnu egzistencijalnu osnovu svim zaposlenima u firmi.

Zato zadovoljenje ne samo zahteva, već i neiskazanih očekivanja korisnika, tj. osiguranje kvaliteta naših usluga je obaveza svih zaposlenih.

Ostvarenje navedenog cilja postiže se sprovođenjem sistema menadžmenta kvaliteta u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001, što podrazumeva:

  • Poštovanje relevantnih propisa u poslovanju preduzeća.
  • Pouzdanost i sigurnost naših usluga, što znači da ugovore sklapamo samo na osnovu sagledavanja realnih mogućnosti i uvek težimo da u potpunosti ispunimo preuzete obaveze.
  • Dostupnost i brzina reagovanja-što znači da uvek stojimo na raspolaganju našim korisnicima, po potrebi i van radnog vremena.
  • Ljubaznost-jer lepa reč ne košta, ali svakome radost pruža i dokazuje poštovanje sagovornika.
  • Uključivanje svih zaposlenih u ostvarenje ciljeva firme i brigu o njihovom zdravlju i bezbednosti.
  • Razumevanje i poštovanje značaja svake aktivnosti u procesu, jer “lanac je toliko jak, koliko je jaka najslabija karika u lancu”.
  • Svestan i neprekidan rad na poboljšavanju kvaliteta usluga od strane svih zaposlenih, jer onaj ko ne napreduje-propada.
  • Odlučivanje na osnovu činjenica, jer kvalitetne odluke se mogu doneti samo na bazi konkretnih podataka i pouzdanih informacija.
  • Izgradnju uzajamno korisnih, partnerskih odnosa sa korisnicima usluga, jer dugoročan uspeh se ne može ostvariti bez uspešnih i pouzdanih poslovnih partnera.