TEHNIČKA PODRŠKA
560
post-template-default,single,single-post,postid-560,single-format-standard,bridge-core-2.3.9,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-22.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

TEHNIČKA PODRŠKA

TEHNIČKA PODRŠKA

Potrebni studenti za rad sa što više tehničkog znanja

Profil kandidata:

  • Studenti tehničkih fakulteta, e-poslovanja, e-bankarstva i sl.
  • Odlično poznavanje MS Windows okruženja i MS Office paketa
  • Odlično poznavanje engleskog jezika
  • Komunikativnost, efikasnost, organizovanost

Opis posla:

  • Telefonska i pisana komunikacija sa klijentima i bankama
  • Rešavanje tehničkih problema vezanih za e-banking rešenja kompanije
  • Uredno vođenje evidencije prijava

Kandidatima nudimo:

  • Fleksibilno radno vreme (radnim danima između 8 i 17h, prema dogovoru)
  • Cena radnog sata je 2e u dinarskoj protiv vrednosti

PRIJAVE:

Slanjem CV-ja na poslovi@satoz.rs sa naznakom TEHNIČKA PODRŠKA